Post by zeiheicarppero on Mar 9, 2022 16:47:55 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Japan Claw Machine(JCM)- Real Crane Game ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Japan Claw Machine(JCM)- Real Crane Game IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ aktivera adminpanelen ▞▞▞
▞▞▞ Japan Claw Machine(JCM)- Real Crane Game 2022 version ▞▞▞
HJÄLP IM HAFTAR HUR LOGGAR JAG UT T^T
jag hatar appen
Sverige fanns inte på fraktlistan
Jag hade vunnit ett pris med gratisbiljetter, men efter att jag skrivit in all fraktinformation kan jag inte längre logga in på apparna. Jag hade försökt rensa data och cache och även installera om apparna. Inget verkar dock fungera
DET ÄR DEN VÄRSTA APPEN JAG KAN INTE ENS LADDA NER DEN PÅ MIN TELEFON KAN NÅGON GÖRA NÅGOT MOT DEN OM JAG KUNDE JAG SKULLE GE DETTA SPEL EN 0
Vi söker aeg Dr Ezekiel som är ee med. Skriver om wwwwww hbhhhheeeeewwwyaAYY
Det får mig att BETALA för att vinna
LÄS ARTIKEL 11 I VILLKOR OCH VILLKOR..... LÅTER FUCKISKT SOM HELVETE
VÄRSTA NÅGONSIN!! VAR INTE DUM OCH SLODA DINA PENGAR. DET ÄR DET MEST RIGGADE SPEL JAG NÅGONSIN, NÅGONSIN SETT!!! DU BORDE SKÄMMAS. INTE EN PERSON KOMMER NÅGONSIN VINNER EFTERSOM SPELEN ÄR FIXADE ATT SLIPPA LEKSAKEN STRAX EFTER DEN HAR TAGIT. DU ÄR FRUKTANSVÄRD FIXA DINA MASKINER.
Kan inte ens registrera dig eftersom det inte finns något Kanada-alternativ för leveransadressen. Allt annat utom Kanada
hemskt spel så laggy och fångaren rör sig inte ens ordentligt det är ett slöseri med tid och du får inget absolut skräp
Jag öppnade appen och skärmen är helt svart... Jag kan inte se var kroken går till... Faktiskt... Jag kan inte se någonting alls
LÄS RECENSIONERNA INNAN DU BETALAR FÖR NÅGOT I DENNA APP. DET FINNS INGEN GRATIS FRAKT ÄVEN OM DU KÖPT NÅGOT ANNAT BELOPP ÄN 5000 ¥! ÄVEN OM DU BETALADE 3000 ¥ FLERA GÅNGER! Sämre klo finns. Du måste träffa snittet 10-18 försök från början för att släppa en ruta. Klorna är väldigt tunna och kommer att snurra vilket gör din positionering omöjlig. DET LAGER OCKSÅ NÄR DET FINNS MÅNGA ONLINE!!! PERSONALEN VAR INTE HJÄLPLIG NÄR JAG SÖKER HJÄLP. DE VALDE ATT HJÄLPA TILL SIN EGEN DISKRET!
Ledsen, men om jag inte kan prova det innan jag måste betala kräver det omedelbar avinstallation
Spelen sa att servern inte svarar, synd att jag verkligen vill spela spelet
Jävligt hemskt
Fungerar inte.
Jag vann ett pris men det fanns inte i min väska
Inte bra lagg och vann aldrig :-( - - Robux
Japan Claw Machine(JCM)- Real Crane Game Аркадни aygj
Skulle inte ens ladda ordentligt
Så laggy att klon fortsätter att gå till bortre sidan. Tack gode gud att jag inte betalade någonting.
Lurendrejeri!!! Slösa inte ens din tid.Vann ett pris men sedan dök ett fönster upp som frågade mig om jag vill ha priset eller inte, och om jag gör det måste jag använda i spelvaluta för det. Hur skiljer det sig från att köpa en leksak själv
Accepterade inte min e-post så kunde inte ens försöka
Flying Hero Superhero Games સ્ટ્રેટેજી ulzv
Kameror agerar
Ber om för mycket information
OK. Jag vann ett pris som jag aldrig kommer att få eftersom jag "uppfyller inte kraven" (supportteamets förklaring, lol) utan att få besked om varför. De raderade först min recension direkt efter att jag lagt upp den. Så jag VARNAR ALLA, slösa inte pengar eller tid på den här appen. Det är mestadels falskt, och även om du känner att du har fått något kommer fördröjning och svag styrka hos gripmaskinerna att släppa priset eller missa det. KÖP PLYSKAR NÅGON ANNAN STANS OM DU VERKLIGEN VILL HA DEM. Se upp för denna jäkla app.
För mycket fördröjning, den ena gången jag försökte ta hänsyn till att det till slut inte skjuter det förbi där jag stoppade det. Avinstallerar
Hemsk önskan att jag kunde ge en nollstjärna
appen har blivit 5-stjärnig spammad, alla andra kommentarer utan pfps är bots, lyssna inte på dem, detta är en bluff
Ganska mycket en kontantfälla. Jag vann ett anständigt pris på mitt första spel (som var gratis), men det vill att jag ska betala £50 för att få det skickat. Om du inte har pengar att slösa, skulle jag verkligen inte rekommendera det. Som en uppsida är videokvaliteten ganska anständig jämfört med andra kranspel som jag har spelat, och det finns minimal fördröjning
Neeeeeej kul alls
Jag vann en Kanan nesoberi GRATIS men de krävde cirka $25 för att lägga den i min kundvagn. SUG EN BLUFFÄR.
Not worldwide inkluderar inte U.S.A.
Bra
Jag kan inte logga in
efter att ha vunnit 3 gånger och köpt fick kp deaktivt konto
Sämsta spelet jag någonsin spelat
Japan Claw Machine(JCM)- Real Crane Game Аркадни aygj
LURENDREJERI!!!!! Jag har blivit lurad flera gånger under min första/förra gången jag spelade. Spenderade $26USD och gick förbannad. Försökte kundtjänst men de sa till mig att några BS sa att de inte kan göra något åt det. Jag bad om en kontakt men de har också vägrat ge mig den informationen. Jag var mitt uppe i spelandet och personalen flyttade tillbaka priset till start på mig efter att ha spenderat $10-$15 för att få priset där det var med sina svaga klor. Jag har haft bättre service med Clawee och Toreba
App erbjuder ett köp på $30 och ingen återbetalning och det är omöjligt att kontakta kundtjänst har försökt få en återbetalning och fortfarande ingen lycka till
Frakt krävs fortfarande runt 1000 yen!!! Jag laddar om och får priset, men insåg bara att de behöver ta ut ytterligare 800kp för frakt. Jag spenderar ganska mycket pengar för att få priset och i slutet måste jag betala ytterligare en extra för frakt? Och de har inte ens en kampanj som vänta på hur många dagar för att ha fri frakt, toreba är mycket trevligare än denna app eftersom de har gratis frakt en gång var 7:e dag
Maskinen tog timeout och kundservice var superkaxig och oförskämd om det.
Jag kunde inte vinna någonting för den dumma klon kommer inte att få tag
Riggade spel. Klorna inte ens starka nog att ens lyfta de flesta föremål
Trots att jag vann gav det mig inte mitt pris och kranspelen är långbenta
Jag vet inte ens vad jag ska göra, jag har fastnat för hur man spelar eller listar
Det är en BLEDRIGER
Klomaskiner rör sig inte alls